Meest gestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij neem dan gerust contact met ons op.

Wat is de website van Rijn en IJssel Energie?

Unknown property=site

Hoe werkt de Groupcard?

Met de Groupcard kun je met korting boodschappen doen. De helft van de korting krijg je als spaartegoed op de Groupcard en met de andere helft steun je Rijn en IJssel Energie. Het gespaarde tegoed kun je besteden aan artikelen, producten of diensten bij aangesloten bedrijven.

Waar kan ik de Groupcard gebruiken?

Je kunt hier een overzicht vinden.

Ik kan ook bij webshops kopen met mijn Groupcard. Hoe werkt dat?

Je kan met je Groupcard inderdaad bij meer dan 2500 webshops met voordeel kopen. Om dit voordeel te ontvangen moet je wel ingelogd zijn. Voor meer informatie klik hier.

Hoe zie ik mijn Saldo?

Als je ingelogd bent kun je onder Transacties je saldo vinden.

Waarom zie ik mijn aankopen van vandaag nog niet op de site?

De transacties worden ’s nachts gesynchroniseerd. Mocht je ze morgen nog steeds niet zien, neem dan even contact op.

Hoeveel zijn mijn spaarpunten waard?

Elke spaarpunt is 1 eurocent waard.

Wat kan ik doen met mijn spaarpunten?

Als je genoeg saldo op je Groupcard hebt staan, kun je ermee betalen bij deelnemende winkels en bedrijven en mogelijk in de kantine van je club. Het bedrag wordt afgeboekt van je spaarsaldo. Klik hier voor een overzicht van deelnemende partners waar je je Groupcard kunt gebruiken.

Kan ik ook zelf tegoed op mijn Groupcard zetten?

Na inloggen heb je de mogelijkheid om je Groupcard op te waarderen met een zelf gekozen bedrag. Betaling verloopt via iDeal. Met dit extra tegoed kun je betalen bij aangesloten partners en profiteren van de kortingen en acties.

Kost de Groupcard mij iets?

Dat hangt er vanaf. Heb je de kaart van Rijn en IJssel Energie gekregen, dan is deze voor jou geheel gratis. Wil je een nieuwe of vervangende kaart aanvragen dan kost dit eenmalig 5,- euro.

Moet ik lid zijn van Rijn en IJssel Energie om gebruik te kunnen maken van de Groupcard?

Nee, je kunt gerust zonder lidmaatschap een Rijn en IJssel Energie Groupcard aanvragen. Het principe blijft wel hetzelfde. Je draagt de helft van je korting af aan Rijn en IJssel Energie.

Mijn Groupcard doet het niet meer. Wat nu?

Stuur een mail naar service@groupcard.nl of bel met 088-5387088 en we zorgen dat je een vervangende pas ontvangt.

Mijn Groupcard is kwijt. Wat nu?

Stuur een mail naar service@groupcard.nl of bel met 088-5387088 en we zorgen dat je een vervangende pas ontvangt.

Kan ik mijn Groupcard opzeggen?

Ja, je kunt je Groupcard opzeggen door een e-mail met je gegevens en Groupcard nummer te e-mailen naar: service@groupcard.nl